Jesss!!!
Meneillään olevan langattoman lokakuun aikana olen saanut lankavarastoani kevennettyä jo 500 g eli sellaiset puoli kiloa. Täytyy siis hämmentyneenä todeta, että mihin ihmeeseen mä oon saanut jo noin paljon tuhlattua tuota lankaa?
Enhän mä ole siis tehnyt kuin sen Wool- ponchon, muutamat sukat ja rannekkeita.
Äkkiä sitä näköjään saa taikoja tehtyä.
Enpä olis uskonut meikäläisen pystyvän moiseen näin äkkiä. Eipä tuo silti ole vielä kovin mieltä ylentävää, mutta jotain olen saanut silti tehtyä. Suurin syy taitaa olla meikäläisen parin viikon syysloman viettäminen, kun saa viettää päivät puikkojen kimpussa.
Puikot vinkuu edelleen ja nyt opettelen virkkauksen saloja jos pääsis siitä jotenkin jyvälle.
Salomonin solmut ovat siis hyvistä kuvallisista ohjeista edelleen vielä vähän hakusessa.
En mä siitä millään sen näköistä miltä valmis huivi pitäisi näyttää.

Yksinäiselle viininpunaiselle Superwash Sport kerälle löytyi käyttöä, sillä tein siitä taas jälleen yhdet rannekket lisää joulupukin käyntiä varten.
Ne on siis samalla kuviolla toteutetut kuin nuo vaaleat tuossa vähän alempana kuvattuna.

Nyt yritän virkata jonkunlaista huivia tuosta uudesta Teddy Galaxista ja värinä tietenkin yllättäen violetti.