Nyt se oli saapunut Päiviltä jo minullekin.
Tässä minun pinttyneitä kummallisuuksiani.
Itse haastan tähän sit kaavaa noudattaen 5 blogia, jotka ovat: Kästyöblog, Puikkotanssia, Neulontaa a'la Lape , Mehiläisiä& Hunajaa ja Liiolii!

Tässä nyt muutama mieleentuleva pinttymäni:

1. KENGÄT mitään muuta ei vaatekaapinlattialta löydy kuin mieletön määrä kenkiä. Onneksi sain kenkälipaston, johon sain mahdutettua sen yks ja kymmenen kenkäparia.
2. KAUPPA Jos mahdollista, niin menen mieluummin heti aamusta kauppoihin. En nimittäin tykkää seistä  pitkissä jonoissa. Yleensä voin olla kaupoissa jo ennen yhdeksää.
3. AVAIMET Mulla on nimittäin tapana laittaa ovi ensin lukkoon ja sitten vasta tarkistaa onko avainketju roikkumassa vyölenksussa tai tungettuna laukkuun.
4. PESULLA KÄYNTI on suoritettava silloin, kun ei tule töllöstä mun katsottavia ohjelmia. Jos mun lemppariohjelmia alkaa, niin suihkuun meno siirtyy silloin myöhemmäksi ohjelmattomaksi ajaksi.
5. NEULOMINEN on sellaista, ettei riviä jätetä kesken vaan se jatkuu aina neuleen oikealta puolelta ja kerroksenalun kohdalta eikä mistään muualta.
6. VESSAPAPERI on oltava niin, että paperi tulee päältä päin.
7. HUULTENRASVAAMINEN on mulle pakko mielle eli aina rasvatuubi mukana. Erityisesti rasvaan ne aina ennen nukkumaan menoa, ettei huulet kuivu yön aikana.
8. SYÖMINEN Aloitan leivän ja muun leivonnaisen aina pohjasta ja päällysen syön viimeisenä.
9. OVET Mulla on aina kaapinovet auki keittiössä kun häärään leivonnassa ja ruoanlaitossa.