Oho, nyt on jo elokuu alkanut ja joko se kesä sitten meni? Ei minun mielestäni ainakaan ennen koulun alkua, sillä minun kesä loppuu yleensä siihen. Kiirettä pitää edelleen myös töiden puolella, sillä huomenna muuttuu hieman mun työvuorot myöhemmäksi. Eihän tässä sit ehdi paljon käsitöitänsä tehdä, sillä olen kotona vasta viiden jälkeen. Kaipa sitä ehtii edes joskus neuloa (ainakin kuvitelmissa....)

Boleron sain viime viikolla valmiiksi ja hihat teen siihen tuosta viimeisestä kerästä vasta ilmojen viilettyä.
Tottakai se piti laittaa heti seuraavana päivänä töihin näytille, ja tulihan noita kehuja muutamilta kamuilta.
Mummon tilkkupeitto alkaa olla jo loppusuoralla, ja luultavasti saan sen ainakin viikonloppuna valmiiksi.
Nyt aloitin välityönä puikoilla tämän tekeleen ja kohta otan siitä hihan kohdat.
Tähän käytän nuo mun ihanan ruskeat Paris- sekoitelangat, joita löytyy sellaiset 500 g.
Muuta kurjuutta kummempaa ei nyt kuulu tältä rintamalta. Tavataan taas kun ehditään!