Olo on vielä vähän heikko, sillä olen ollut flunssassa pari päivää. Ulkonakaan en ole käynyt muutamaan päivään ja hyvä niin. Tänään on jo vähän parempi fiilis, mutta en ole ihan täydessä ruumiin ja sielun voimissani.
Äiskä kävi onneksi eilen ja käytiin yhdessä kaupassa hakemassa meille alkuviikon eväitä.
Tiistaina mulla on hammaslääkäriin meno ja luultavasti menen sinne paikattavaksi.
Saattaa muuten olla samalla viimeinen kerta tällä erää, sillä vaatimukset on sitten täytetty.
Lasku tuli jo ekalta käynniltäni ennen joulua, ja ei se ihan halpaa lystiä ole.
Täytyy siis sanoa että "legot" ovat kalliita ja lasku oli siis 39 €.
Eihän tämä hinta silti maata kaada, mutta silti välineet ja työ maksaa..... enkä valita.
Niin siitä anteliaisuudesta puheen ollen.... arvatkaa mitä äiskä toi mulle tullessansa?
Noh.... ensinnäkin pussillisen erilaisia nappeja, joissa on jotkut samaa sarjaa vaan ovat erivärisiä ja kokoisia.
Niitä olen lajitellut tässä tämän aamun ja se homma ei ole ihan vielä paketissaan.
Luultavasti käytän osan näistä napeista korujentekoon ja loppuja mitä mihinkin koristeeksi.
Sain myös pussin, jossa on kortinteko kamaa (irtokukkia, nauhoja ja tarroja).

Ja sit sen jota mä tässä teiltä arvuuttelen eli tämän
:


33001.jpg

Löytyi tästä muutamia mielenkiintoisia malleja, jotka voin kenties toteuttaa.
Äiskä oli ostanut tämän työkaverinsa kautta suhteilla halvalla...... miten muutenkaan.
Nyt olen sitten minäkin tämän teoksen onnellinen omistaja.

Tämä värssykirja oli tullut sit kaupanpäälle lahjaksi. Värssyä löytyy joka lähtöön eli hyvä apu korttien tekoa ajatellen. Löytyi sieltä mm. tällainen teksti:

                                       Aloita päiväsi kiittäen,
                                       yhteen kädet liittäen.
                                       Onnea saat elämääsi,
                                        rauhan syvän sisimpääsi.




 32997.jpg