Ensimmäisenä saavutuksena mainitsen ulkoasun muuttamisen, joten kiitos sivupohjientekijälle.
Noh, täytyy kyllä myöntää isännällä olleen myös alansa ammattilaisena sormensa pelissä.
Hyvin näyttää sivupohja toimivan eli ei ainakaan vielä ole moittimista.
Laitan tänne samalla pari kuvaa, että saan näytille edes jotain aikaansaannoksiani.
Keskeneräisenä on vielä tuon "barbietukkahatun" teko ja olen myös neulonut tuota Violatoppiani jo kesää ajatellen. Housutkin odottavat yhä tuolinkarmilla lisäompelua, sillä olen saanut sivusaumat vasta kasaan.
Töissä on ollut kiireitä etten ole jaksanut enää illalla paljon blogiani päivitellä.
Nyt kirjailen siellä mustille kangaspaloille erilaisia kuvioita neulalla ja erivärisillä villalangoilla.
Olen saanut kirjailtua jo 26 lappua ja lisää pitää vielä tehdä. Lopuksi kokoan niistä omana projektinani palapeiton, joka tulee myyntiin asti. Ensin ajattelin homman isotöiseltä, mutta hauskaahan sitä on tehdä. Voisinpa tehdä niitä ihan useammankin kappaleen, sillä ainahan kerkee ommella.
Tosin viime perjantaina ja nyt maanantaina en päässyt peiton tekoon, sillä olin saikulla ja himassa yskässä ja flunssassa. Nyt on olo jo hieman parantunut, mutta ei siltikään vielä kehumista.
Eilen olin jo töissä ja olikin jo ikävä mun peiton tekelettäni. Tänään olin jo kahdelta himassa, kun piti saada töissä talo tyhjäksi kokouksen takia, joka ei koskenut meitä duunareita.
Tässä on ne kuvat tekeleistäni:
39338.jpg
Tähän tuubiin otin mallin uudesta Modasta ja lankana on 7V:n jättiraita.

39337.jpg
Näihin lämmikkeisiin otin mallin näistä Ullan Palmikkaista ja tein ne vähän tummemmalla liilalla kuin kuvassa.  Lanka oli nimetön ja vyötteetön orpokerä, mutta samantyyppistä kuin Florica.

Tässä tämän hetkisen kuulumiset tällä erää.
Kirjoittelen ja päivittelen taas kun ehdin ja jaksan töiden ohessa.