Hei taasen!
Neuletyöt valmistuvat pikku hiljaa. Töissä olen kerennyt neuloa funny- karvalankarannekkeet ja lyhyen boleron valkoisesta Tangosta ja 7V: stä perinteisellä reikäneuleella, joka miellytti myös työntilaajaa ja se oli myöskin mun ehdottamani kuvio noille langoille.
Tänään neuloin toisen säärystimen tuosta 7V:n lopusta 1o 1n joustinneuleella, ja toista neuloin jo puolet.
Evakkona oleminen on itse asiassa muuten ihan mukavaa, mutta siellä on niin hemmetin huono ilmastointi.
Eipä me olla siltikään tehty töitä niskalimassa, sillä viime viikolla hengailtiin kaupungilla.

Keskiviikkona 5.4. käytiin tennispalatsin Indian Express- näyttelyssä katsomassa koreilua intian tyyliin.
Näyttely oli ihan OK, mutta oli liian koristeellinen ja imelä mun makuuni.
Jotkut valokuvat näyttivät ihan uskomattomilta ollakseen totta.
Arvatkaas minne mä sen jälkeen suunnistin muiden mukana?
Tietenkin Hulluille Päiville hulluttelemaan ja shoppailemaan.
Löysinkin sieltä vähän vaatteita, värikkäät virkkuukoukut, yhdet pyöröpuikot lisää, vetskareita, pyyhkeitä ja pientä kivaa.

Perjantaina 7.4. käytiin design- museossa katsomassa naisten tekemää taidetta Naisen muoto- näyttelyssä.
Jotkin tavarat toivat ihan lapsuuden ja mummolan mieleen, sillä siellä oli ihan samanlaisia astioita kuin on  mummollakin.
Kävin siinä samalla Menitassa, sillä en vain voinut millään kävellä ohi.
Minä en kylläkään ostanut nyt mitään, sillä olin vain työkaverille uskonvahvistuksena yhden lankavärin suhteen. Poikkesinpa jälleen tullessa Hulluilla Päivillä ja kotia tulin laihalla saaliilla.

Työkaverille tein muistoksi sukat punaisesta Nalle Colorista, ja tänään ne oli jo hänellä koekäytössä viimeisenä työpäivänään. Omat käsityöt on kans hyvällä mallilla, sillä olen virkkaamassa jo topin etukappaletta. Aloitin myöskin jo pitsineuletakin tuosta turkoosista Kotiväestä, johon mallin otin uudesta Novitasta. Tässäpä jälleen tällä kertaa. Kiitos jos jaksoit lukea mun höpinöitä!